11/11- migrän :(

Hej, orkar inte skriva så mycket idag, har nog aldrig haft såhär ont i huvudet.
Kom till skolan och då kände jag, ni vet om man kollar mot en lampa, så får man oftast fläckar i ögonen, sånna hade jag hela tiden i det högra ögat. Sedan hade jag varit sjuk när dem andra hade gjort hörförståelsen i Engelskan så fick göra den idag istället. Och jag såg inte frågorna, haha, så min lärare fick säga vad det stod.
 Sedan fick jag jätte ont i mitt vänstra öga, och efter det så hade jag jätte ont i huvudet. Och då skulle vi ha idrott men jag bytte om för att se om jag kunde vara med men la av efter uppvärmningen och gick in i omklädningsrummen och vilade. Pappa kom sen och hämtade mig och jag fick följa med till hans kontor. Där somnade jag direkt i deras soffa och sov runt 1 timme tills pappa väckte mig och vi gick ner och åt och sedan åkte vi till Getingevårdcentral. Och som jag anade så hade jag förmodlingen fått ett migrän anfall. Har inte haft det innan, men usch vad ont det gör. Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på vänner på datorn, hej.

 
                                                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0