20/11

hejsan!
blir ett snabbt inlägg, har masssssor att plugga på.
idag har det väl varit en bättre dag än igår. Hade inte direkt några jobbiga lektioner, förutom första där vi hade matteprov. Det gick väl sådär. Sedan hade vi hemkunskap och då skulle vi skriva om någon familj som ville spara in pengar. Och kolla film, men jag och Malin slapp kolla filmen och fortsatte skriva :)

Efter det käkade vi och sedan vare Tyska, där vi kollade klart filmen (Ice Age 2), haha och jag och Malin fick återigen se det bästa på hela filmen :) Sista lektionen kom jag faktiskt inte ihåg vad vi hade, ingen viktigt antar jag :)

Idag ska jag plugga och träna in Haverdalhallen. :) ha det bra !


                                                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0