2/11

Äntligen, har nog suttit i över 10 minuter och försökt logga in, men hela tiden har det kommit upp någon ruta att det var fel på sidan, men nu så :) Borde väl egentligen sova om jag ska orka upp imorgon. Men jag kommer alltid in i en rutin på loven att gå och lägga sig sent och gå upp sent. Sedan har jag jätte svårt att ta mig ur den.....

Kvällen var jätte bra, riktigt lyckad. Vi kom dit runt 18.00 och tog lite att käka och sedan började Mariette att spela vid 20.00. Och hon är riktigt bra, suverän ;) Och några bilder blev det allt som jag tog :)

nu ska jag lägga mig och kolla vänner i min säng med datorn och försöka sova, får se hur det går. God natt!

  
  

                                                                                                                          /anni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0