2/11

Hejsan.
Jag hade en underbar dag igår :) Min morgon började med att jag väcktes runt 08.00 av sång. Jag fick då lite presenter, bla en skrivare, träningsväska, smyckeskrin, öronhängen, pengar, vänner box, singstar skiva, kläder m.m. Vid 9.30 hade jag sagt  åt Malin och Lovisa att komma hit eftersom vi skulle åka till Göteborg då. Men som vanligt var vi sena och kom inte iväg förrens runt 10 tiden.
När vi kom till Göteborg var det shopping som gällde. Malin hittade ett par jätte mysiga skor, Lovisa hittade också ett par + en halsduk. Och jag hittade äntligen min jacka! :) Sedan gick vi och åt på en Thai restaurang, maten var väl inte direkt jätte god, men den funkade :P Sedan shoppade vi mer och tillsist gick vi och köpte lite muffins och sedan åkte vi hem. Tack så mycket tjejer :)
På kvällen sedan kom det gäster. :) Så jag hade en jätte bra dag igår.


Idag ska jag bara plugga, plugga och plugga. Fast ikväll skulle min granne fira att hon släppt en skiva så då skulle vi på något Release party eller vad dem sa.
Lägger in bilder från gårdagen när jag får dem av Malin :)

                                                                                                                                                 /anni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0