22/11

Hejhej!
Kom precis hem, har varit iväg hela dagen hemma hos Tilda och filmat filmen (eller Top Model) till Svenska projektet.     
I början var det riktigt kul men på slutet blev det väl lite tråkiga miner och så, men det blev nog bra ska vi se :))

Jag kom dit runt 10.00 och då fixade vi i ordning oss för början, ni vet det där: Do you wanna be on top? dahahahha, hehe. Och det blev rätt coolt faktiskt, hade vit bakgrund och ljudet blev bra :)
Sedan filmade vi lite huset och fick sånt där "tyra mail" och sen var det utmaningen. Där skulle man sminka sig utan att kolla i spegel och det blev rätt kul resultat måste jag säga, och med detta smiket då tog vi korten. Efter det var det slut =)

Ikväll är jag bjuden till Malin på mat ;) My tror jag också skulle dit, ska bli riktigt kul! Nu måste jag gå, ska ut med hundarna innan jag drar.

 
                                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0