24/11 (en månad kvar till julafton)

Hola...

Tråkig dag idag, har inte direkt hänt något så har inget att berätta. Men allt var väl som vanligt, första lektionen var det mentorssamling och sedan Svenska där det blev lite strul med filmen. Vi kommer väl inte direkt överrens i gruppen måste jag säga, några vill filma ett styckte till som inte blev så bra, men det vill inte dem andra. Själv har jag ingen aning och sitter mest och lyssnar...

Efter det var det NO där vi håller på med kol och väte och sånt. Sen åt vi och efter lunchen kom jag inte ihåg vad vi riktigt gjorde förutom att vi hade Tyska. Och gud vad det är tråkigt, speciellt nu när vi har teater och hon har gett oss ett häfte där det bara är 2 som pratar och vi är 4 i gruppen. Men det tyckte hon att vi kunde sätta dit lite egna repliker? Men det fixar väl sig.

Nu sitter jag här med mina raggsockar och håller på att frysa ihjäl, har det inte varit otroligt kallt idag överallt? Och strax ska jag börja att plugga på Engelskan och SO:n, vi har prov på torsdag på andra världskriget. Och jag som hatar historia :(

Ikväll är det träning vid halv sju, dem ändrade ju tiden ;) Ha en bra dag!


                                                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0