27/11

Hemma från träningen precis och har käkat och borstat tänderna och fixat allt så nu är det enda som väntar sängen. Min älskade säng! Träningen var kul och vi gjorde en del passningsövningar och sedan spelade rätt mycket :))

Jag är NERVÖS-NERVÖS!! Imorgon ska jag röntga skallen, shit alltså. Tänk så är det något? Tänk så har jag något farligt, herre gud. Jag vågar inte ens tänka på det. Men men, jag missar i alle fall syslöjden, tack för det! Allt går ju skit där och jag och läraren är väl inte så glada i varandra om man säger så. Så om någon i min klass läser detta hälsa henne att jag är iväg.

Sen är det bara imorgon kvar och sedan är det heeeelg!!! :) På lördag är det inomhuscup som gäller i Slöinge och sedan spelade min broder i Kombihallen så det blir att jag sticker direkt efter dit och kollar när han spelar. Vi ska ju spela i Kombi nästa helg igen, det ska bli kul och vi ska allt vinna denna gången ;) Annars i helgen händer inte speciellt mycket, kanske skulle på bio eller något sånt, vi får se :) Hör av mig imorgon!

   
                                                                                            

Kommentarer
Postat av: Annonsera gratis

På onsdag öppnas en ny blogg. En köp och säljblogg!

Har du någonting som du vill bli av med, släng in en annons helt kostnadsfritt!

Självklart kan du göra fler än en annonser!

Eftersom det är gratis så har du ingenting att förlora!

Lycka till!

2008-11-28 @ 00:00:22
URL: http://annonsera.blogg.se/
Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-11-28 @ 00:02:03
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0