28/11

Hejhej, kommit hem från skolan precis och har röntgat skallen. Och det gick väl bra. Jag hade tid runt 08.10 men det blev något fel i receptionen och fick inte röntga mig förrens en timme senare.

Först när jag kom in i rummet fick jag nårgot i armen så dem skulle se bättre på röntgen tror jag. Och av det blev man jätte varm i hela kroppen och kände sig jätte kissnödig, hehe. Sedan skickade dem in mig i en sån här, hmm, har ni sett sjukhus? Man får ligga på en bår och så skickas man in i ett sånt "rum" med lampor. Bara att denna var endast runt huvudet, om ni fattar vad jag menar är ni grymma ;D Och sedan åkte jag där lite fram och tillbaka och sedan vare klart.

När jag kom till skolan hade jag precis missat syslöjden, det tackar jag för. Och i skolan var allt som vanligt. Fick tillbaka mitt andra världskriget prov och fick godkännt i alle fall ;) Som jag nog har skrivit miljontals gånger innan så hatar jag historia.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, sova mycket tror jag, sedan kolla idol, och funderar på att baka något. Imorgon ska jag spela i Slöinge och sedan kolla när min bror spelar och vi snackade några om att kanske kolla film. :)) På söndag är det övning på våran dans som vi ska visa upp för klassen. Usch, jag fasar för den dagen. Jag kan verkligen inte dansa! Ha en bra fredagskväll, kommer förmodlingen uppdatering över min lycka att Robin.B har åkt ut ikväll :)

                                                                                                                            
                                                                                                 

Kommentarer
Postat av: anonym

söt blogg du har sötnos!



kram!

2008-11-28 @ 16:00:27
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej du vackra människa!

Skulle du vilja ha gratiskläder ifrån H&M eller Gina Tricot?

Allt du behöver göra är att klicka in på länken här nedan och bli medlem. Hur lätt som hellst. ALLT är gratis, ingen smygkostnad alls!.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=11953



2008-11-28 @ 21:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0