29/11

Hejsan :))
blir ett snabbt inlägg för min mager skriker efter mat och jag har inte ätit på hela dagen :(

Idag har jag varit i Slöinge för att spela DM och det var kul, synd bara att vi förlorade alla matcher, men vi hade grymt bra motstånd. Efter det så åkte jag och mamma och kollade när Filip spelade i Kombihallen och tyvärr gick det inte så bra för dem heller =/ Längtar tills om en vecka då det är dags för oss att spela där :))

Ikväll blir det förmodligen filmkväll med några tjejer i klassen tror jag, ska ringa och höra hur det blir med det! Ha en trevlig lördagskväll, hör kanske av mig ikväll om jag inte är för trött när jag kommer hem.

                                                                                         

Kommentarer
Postat av: Julia

fin blogg!

2008-11-29 @ 17:23:02
URL: http://jsomijulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0