8/11

Åh, imorse när klockan ringde ville jag bara somna om igen och ligga i sängen hela dagen. Men jag gick upp och bytte om och packade och så, eftersom vi skulle träna med Hallandslaget idag i Kombihallen. Lovisa som tyvärr är skadad men skulle egentligen varit med följde med och kollade så hon kom till mig 8.30 och vi åkte dit.

Först hade vi teori, sen skulle vi träna. Då var det en del passningsövningar och sånt, sedan spelade vi resten av tiden. Och det gick väl rätt bra.

Nu ligger jag här i mitt tomma rum (vi gör om det) och orkar verkligen inte göra någonting. Funderar på att ta en första (eller andra, körde lite igår) åket med moppen.

Fast först ska jag nog höra av mig till Malin och se när det blir bio ikväll :))

  
                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0