12/10

Mycket rolig helg! :) Jag och Malin tog bussen in till stan för att shoppa. Men vi hittade ingenting! Så vi drog till Hemmakväll (videomix) och köpte massor med godis och hyrde en film. Efter det gick vi runt lite till i affärerna innan vi tog bussen hem. Men på vägen hem när vi skulle ta en bit så tappade vi ut nästan allt godis på gatan. Bara att slänga. :(

Vi gick sedan en runda och kom hem till mig och kollade äntligen på Saw 4, och den var bra. Efter filmen bakade vi och kollade på ännu en film, 1408. Där det var en man som var författare och bodde på ett hotellrum där jätte många hade dött m.m. Den var inte lika bra men funkade. :)
Malin sov här och jag tror inte att någon hade vågat gå hem efter dessa filmerna, xD

Idag ska jag bara kolla klart filmen jag kollar på och sedan läsa. Eftersom vi har bokrecension till på tisdag.

                                           
                                                                                                                                /anni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0