13/10

Hatar måndagar, då har man hela skolveckan framför sig :( Men nu är i alle fall denna skoldag över och det är tisdag imorgon :) Sedan rullar veckan på rätt bra.

Idag var det en tråkig dag, har haft feber också, som jag nästan alltid har känns det som.. Vi började med mentorssamling och sedan Svenska. Och efter det NO, där vi laborerade. Man skulle ha en hand i iskallt vatten och en hand i varmt. Sedan skulle man efter en minut lägga båda händerna i ljummet vatten och se vad som hände. Efter det var det lunch och sedan hade vi SO. Vi fortsatte med första världskriget, men blev också en del snack om Desperate Housewives ;) Som kommer imorgon. :D
Idag ska jag bara plugga på:
-Tyska (prov nästa vecka)
-Svenska (bokrecension)
-Spanska (prov nästa vecka)
-SO (prov nästa vecka)
-Engelska (prov nästa vecka)
-Idrott (prov denna vecka)

4 prov nästa vecka :/, visserligen får jag välja om man vill ha SO provet nästa vecka eller veckan efter lovet. Men tror att jag vill ha det nästa. Får se.

                                                                                                                        /anni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0