15/10

Snabbt inlägg idag eftersom jag måste pugga :/

YESSSS, vi vann båda matcherna i basketen så vi kom vidare och ska möta några andra skolor. Vi vann över Stenstorp (?) lär mig aldrig vad dem heter, med 22-4 och sedan 24-4 mot Östergård tror jag :P Vi spelade till lunch och sedan hade vi lektioner.

Jag och Tilda pratade förresten med Borup och vi kanske ska vara en dag med några ettor i från Samhälle/Idrott på Sannarp :) Fast i så fall blir det någon gång efter lovet.

Nu har jag pluggat så jag kan 1 av 2 häften på idrottsprovet som vi har på fredag och tänkte plugga klart så jag inte har så mycket imorgon. Sedan ikväll är det Grey's Anatomy och Bonde söker Fru!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0