16/10

Skolan var faktiskt ovanligt rolig idag. Började med matte och sedan NO. På NO:n skulle man blunda och hålla för näsan, och sedan skulle den man jobbade med lägga in en bit potatis, rödbeta, äpple eller morot i munnen. Man skulle sedan gissa vad det var.
Efter det var det lunch och sedan hade vi teori i Hemkunskap. Där fick vi också klassfotot, fast dem hade gjort om det. Haha, eller dem hade inte gjort så mycket med det, bara klippt ut mig satt in ett annat foto på mig :P Så kolla på min vänstra axel på bilden nedanför. Är helt spikrak. Så som sagt, jag såg verkligen värst ut. Men det sorgliga är att det i skolkatalogen kommer att vara det fotot där jag ser drogad ut, men men..

Sedan var det Tyska, och Tyska som brukar vara riktigt tråkigt var faktiskt roligt för en gång skull. Kan vara för att vi hade vikarie som inte brydde sig så mycket :P Haha, vi skrattade så mycket så Malin. J:s tandställningsgummiband sprack och flög ut ur munnen!
Sista lektionen var det Svenska där vi bara läste.

När jag kom hem pluggade jag en del på Idrotts provet som vi har imorgon... Får se hur det går. Sedan stack jag och Malin. A ut och sprang en runda, och det började att regna när vi var mitt ute i ingenstanns. Men vi kämpade på och riktigt skönt är det nu när man har kommit hem och duschat och ätit. Imorgon är det helg, yeees.. Helg=sovmorgon ;)


                                                                                                                                     /anni
                                                                     

Kommentarer
Postat av: Sofia

Varför har de klippt ut dig och sånt där? :)

2008-10-16 @ 20:12:09
Postat av: Anni

För att jag inte alls blev bra, blundar och har halvt öppen mun ;)

2008-10-16 @ 20:28:15
URL: http://annilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad heter hon som ligger till ner till vänster? Så grymt jävla sexig ;D

2008-10-26 @ 17:12:01
Postat av: Anni

Ska hälsa! :)

2008-10-27 @ 16:59:09
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0