17/10

JAAA, det är äntligen helg. Jag slipper bry mig om skolan, om att passa tiden till någon skolbuss, och det bästa av allt, jag får sova, kan det bli mycket bättre? ;) Inte om du frågar mig.

Idag i skolan var det väl sådär, hade feber som vanligt på morgonen men den gick bort efter lunch :P 
Vi började med syslöjd och fortsatte med tröjorna. Och allt blev fel idag, jag hade visst klippt tyget 15 cm för kort så längst ner på tröjan får jag ha en jätte lång mudd, får se hur det blir :P Sedan hade vi läsning, och efter det så var det Idrottsprovet. Och det gick faktiskt helt okej. Var några frågor som jag hade lite problem med, men hoppas i alle fall på ett VG :) Vi åt sedan och efter maten hade vi matte och sist Engelska.

Slänger in några bilder från idag :)

   

                                                                                                                        /anni


Kommentarer
Postat av: Lina

Sooovmorgon Anni ;D <3

2008-10-18 @ 12:18:03
Postat av: Anni

Haha, finns det något bättre? (kladdkaka och det delar första plats x])

2008-10-18 @ 17:42:11
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0