1/9

Första oktober idag :)
Jahopp, idag var jag bättre i halsen så begav mig till skolan =) Ställde klockan på 06.00, men tänkte bara blunda en snabbis och vips så vad klockan 06.50. Så jag drog mig upp ur sängen och gick in i duschen. Nu behöver verkligen jag loooov.... 

 Allt gick på som vanligt i skolan och jag försökte ta igen så mycket som möjligt jag hade missat. tack anna. Vi hade musik idag också och spelade Another day in paradise med Phil Collins :) Sedan vare svenska som gällde, där vi pratade om framtiden. Vad man skulle gå för gymnasium m.m. Och själv har jag funderat på Samhälle/Idrott på Sannarp, men har faktiskt ingen aning. Först ville jag gå hotell/restaurang men tror nog inte det nu. Jag får se vad det blir, har ju ett rätt bra tag att fundera på det :)
Och Lena (klasssförståndare) försöker få tag på klassfoto-snubben så att vi ska fixa klassfotot, tack för det :) Ikväll är det träning som gäller, men vet inte om jag ska vara med, eftersom jag fortfarande har lite ont i halsen. Men jag tror nog att jag ska vara det, känns som om jag inte har tränat på evigheter. Och ikväll är det även macka & banan efter träningen, det vet jag en som ser fram emot, börjar på M och slutar på Y ;)

          
  http://www.harplinge.nu/fotoalbum.asp?lag=A&kat_id=35 (bilder från avslutningen)
     
  

Kommentarer
Postat av: Lina

haha, den bilden är klockren ! x) <3

2008-10-01 @ 19:49:06
Postat av: Anni

Haha, verkligen. Älskar dej och Cocco där bak ;P <3

2008-10-01 @ 20:20:52
Postat av: Lina

Haha, ja ! Men ditt flin är ju klockrent ! x) Bilden är lixom typ prefekt :P <3

2008-10-02 @ 17:17:31
Postat av: Anni

Haha, det är den verkligen. Så fort jag ser den knäcker jag mej xD<3

2008-10-02 @ 17:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0