19/10- Ge kolkraften fingret

Godmorgon!
Idag händer inte mycket, ska bara plugga. Eftersom min vecka ser ut såhär:

måndag: NO-läxa
tisdag: Mattediagnos
onsdag: Spanska prov (struntade i SO provet och tar det veckan efter lovet)
torsdag: Tyska prov
fredag: Engelska prov

Sedan är det LOOV =D

Måste bara lägga in ett klipp på en riktigt bra låt, ni kommer säkert tycka att jag är helt knäpp, men jag älskar verkligen denna låten :P (det var denna jag menade malin.a ;))


                                                                                                     
                                                                                                                                 /anni

Kommentarer
Postat av: malin a

haha jasså det var den du menade :) den känner jag igen men tyvärr anni jag håller inte med dig, så bra var den faktiskt inte :P

2008-10-19 @ 19:03:11
Postat av: Anni

haha, jag förstår dej Malin ;D<3

2008-10-19 @ 21:26:59
URL: http://annilsson.blogg.se/
Postat av: Sarah

jag håller inte med malin. tycker hon har helt fel. håller med dig till 100% bästis :) /Sarah

2008-10-27 @ 22:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0