19/10

Blev inte någon pluggdag idag som det var planerat, utan en dag på Gekås.
Jag har ondare i min höft idag så det ser jätte dumt ut när jag går. Och när jag var inne på Gekås gick det en gammal man framför mig, och han gick exakt likadant. (y) Jag hittade i alle fall ingenting där förutom hårspray och sånt.

Och nu när jag har kommit hem så har jag bara pluggat NO och är äntligen klar. Man ska skriva om olika hormoner och vad dem har för uppgift och sånt. Och jag borde väll göra klart matten också eftersom det är diagnos på tisdag, men orkar verkligen inte ta tag i det nu. Får bli senare i så fall =)
Ikväll är det Andra Avenyn.

                                                                                                                             /anni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0