20/10- 4 dagar kvar

Idag var första lektionen mentorssamling, där vi började att kolla på klasströjor och sånt, får se hur det går. Jag tror många vill rätt olika, men vi får väl samsas om något =) Dagen fortsatte med Svenska där vi inte gjorde någonting, satt och kollade lite klipp på youtube och läste lite. Efter det var det NO, hade lite genomgång..

Efter det vare lunch och sen SO. Började med Andra världskriget. Sista lektionen hade vi Tyska, usch! Vi pluggade till provet som är på torsdag och det kommer att gå åt skogen.. Förstår ingenting med dativ och ackusativ och allt. Men men, får plugga extra mycket på det.

När jag kom hem satte jag mig och käkade och kollade Gossip Girl. Nu ska jag börja rensa ut allt ur mitt rum eftersom vi äntligen ska fixa iordning här. Hade tänkt att måla väggarna helt vita, och sedan bruna saker till det. Lägger kanske in en bild när det är färdigt, fast det kommer nog att dröja. Så nu får jag bo i min lillebrors rum framöver.


                                                                                                                                            /anni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0