27/10- ny design

Nästan packat klart allt nu :)
Och fixade min design lite, haha blev inte alls som jag hade tänkt mig men ändrar nog lite när jag kommer hem. Jag ser verkligen förbannad ut på bilden, men men. Ville ju ha något med halloween och detta var det bästa jag kom fram till. Det blev lite mycket svart, men ni får nöja er så länge :) Nu ska jag käka lite glass och sedan lägga ner det sista som behövs.

                                                                                                                                                 /anni      


Kommentarer
Postat av: Lina

Det blev ju skit snyggt anni !!! :D Ändra den inte ! :P <3

2008-10-28 @ 13:11:37
Postat av: Anni

Haha, nja jag tycker inte alls att den blev bra :P Så tyvärr Lina... <3

2008-10-29 @ 16:54:45
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0