27/10

Hallu, riktigt bra dag idag :D

Först måste jag erkänna en grej, att i lördags så skulle jag ju göra moppeprovet. Men skrev aldrig hur det gick.. Jag kom dit och var hur nervös som helst. Skakade nästan :P Sedan fick jag då sitta i deras lilla fika rum och skriva det, och det gick skit verkligen. När han rättade drog han sträck nästan hela tiden och när han var klar sa han: Nej, Anni det här var inteså bra. Jag fick 9 fel, haha, och man fick ha 5. Så han sa åt mig att gå hem och plugga och göra om det på måndag.
Men köra upp fick jag göra i lördags och han ställde upp 2 koner som jag fick köra runt och det första jag gjorde var att nästan köra rakt in i staketet. Sedan tog han hand om en kund och körde iväg med kundens bil en sväng. Och jag bara körde runt konerna och förstod ingenting. Men jag fortsatte och sedan kom han med bilen igen och så gick han in där inne. Så jag körde i ungefär 45 minuter runt dem här konerna, och var hur kall som helst. Tillslut kom han och så fick jag öva på att bromsa och lite sånt.

Och idag var då dagen jag skulle skriva om provet. Så jag kom dit i morse (ännu nervösare) men när jag då kom så skulle dem precis på lunch. Så jag åkte hem till Anna som jag skulle va med och vi spelade lite kort och bakade kladdkaka och sånt, roligt :)
Halv 5 kom mamma och hämtade mig för då skulle jag skriva provet. Så när vi kom dit fick jag sätta mig och skriva det. Och som tur var vad det samma prov :D Och jag klarade det =) Så nu kan jag äntligen släppa att plugga mer på det och vänta på mitt kort istället. Fast jag får nog inte det förrens om ett tag eftersom jag  fyller år lördag :)
(förresten, imorgon är jag med Hallandslaget i Sannarp och kommer hem på onsdag. Kanske bloggar på morgonen imorgon men får se om jag hinner :)


                                                                                                                                                         /anni

Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt Anni! :D<3

2008-10-27 @ 17:13:03
Postat av: Anni

wiiii, tack =D<3

2008-10-27 @ 17:35:50
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0