29/10

Hejsan! :)
Äntligen hemma....

Igår när jag kom dit så började vi med fika och sedan tränade direkt i 2 h. Det gick väl helt okej. Var lite seg bara, men det funkade. Vi åt sedan efter träningen och hade träning igen efter luchen. När vi hade spelat klart gick vi upp med alla våra saker till Sannarp och packade upp och fixade luftmadrasserna. Sedan skulle vi äta igen och efter maten samlades alla i ett stort rum och vi gjorde någon lek. Sedan skulle vi sova.

Idag så väckte dem oss vid 07.00 för att äta frukost och sedan träna vid 09.00 har jag för mig. Och det gick inte alls bra, urdåligt. Efter träningen käkade vi och packade ihop och gick sedan till Combihallen för att återigen träna. Och nu är jag äntligen hemma.... :) Är verkligen helt slut..

                                                                                                                             /anni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0