30/10- halloween design

Okej, nu orkar jag verkligen inte mer. Har suttit i evigheter och försökt komma med en bra design. Men ingenting blir som jag vill :P Tur att jag har Lina som jag kan prata med om snöpsykologer och sånt så jag inte somnar helt! Men nu får den va som den är, den ska ju ändå bort snart och då har jag redan börjat fundera på lite ideér om snögrejer ;)
BARA EN DAG TILL MIN FÖDELSEDAG =D


                                                                                                                                               /anni

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, ja. Jag kan ge dig nr till snöpsykologen om du vill?

Det är bara 1 timme kvar tills din 16 års dag :D <3

2008-10-30 @ 22:54:58
Postat av: Anni

Ja, alltså det hade varit super :)(y) haha! Ja, eller 1 timme och ett dygn kvar till min 15 års dag ;) Haha =D

2008-10-30 @ 23:06:33
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0