3/10

Haha, måste bara berätta igår vad han Lars sa (på ett ungefär) igår på idol, det var det roligaste på hela kvällen.
- Du sjöng lika falskt som att Andreas har gula tänder.
-Men det har han ju inte?
Haha, han är bra han.

Idag har jag varit i skolan som vanligt och hade först syslöjd. Vi får ju göra våra egna tröjor och jag har precis klippt ut tyget. Jag ska göra en t-shirt  som är väldigt u-ringad (man ska ha linne under) och så är det liksom som lager på lager. Ni förstår kanske inte, men ska visa er när jag är färdig. Lär nog ta ett tag eftersom vi bara ska få 4 minuter hjälp var av våran lärare om det ska vara rättvist. (anna berättade ;P)
Sedan hade vi läsning, men hade ingen lärare, och efter det lunch. Så rätt skön morgon :) Dagen fortsatte med teori i idrott, matte och sista lektionen hade vi engelska.

Nu sitter jag här hemma och har precis käkat och ska kolla på Top Model vid 16.00. Sedan börjar ledarna mot P14 var det, klockan 17.00. 
Det blir tyvärr inga inlägg förrens på söndag, eftersom jag är i Kungsbacka och kommer nog hem på kvällen på söndag =)

                                                                                                                              /anni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0