7/10

Idag har jag haft fullt upp, och därför har jag inte bloggar förrens nu :)

Gick upp upp i stress eftersom jag hade massor att göra på morgonen. Leta upp mina nycklar, packa till idrotten, leta upp mina engelska böcker m.m. Och Engelska böckerna var verkligen spårlöst försvunna. Hittade dem inte någonstanns. Väckte min bror 3 gånger tror jag innan jag hittade dem på hans skrivbord.
Sprang sedan till bussen som jag hann med. I skolan hade vi riktigt tråkig dag, eftersom det bara var helklass. Och jag tycker inte om det. Först Engelska och sedan matte och efter det Idrott. Där vi spelade basket, skoj.

Efter skolan stannade jag kvar för det var basket uttagning till skollaget. Och vi var precis så många man fick vara så alla kom med. Det var slut klockan 16.00 och bussen hem gick inte förrens vif 17.00. Så jag fick följa med Isabelle hem en snabbis där vi tränade på Spanskan. Tog sedan bussen hem och gick ut en sväng med Malin, och hon hade tagit bruna slingor i sitt hår. Riktigt fint var det verkligen!! :)

(tryck på bilden så blir den större)


Kommentarer
Postat av: Malin aka the Ring tjejen

haha tack anni så snäll du är, synd att det blev svart där framme bara :/ :P

2008-10-07 @ 19:50:49
Postat av: Anni

Haha, kunde inte sluta skratta när jag läste ditt namn. xP. Nejdå, så farligt var det inte. Bara en liten snutt mörkbrunt, men som jag sa innan, en skönhet klär i allt ;) Och det var riktigt snyggt.!

2008-10-07 @ 20:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0