8/10

Missade bussen idag på morgonen. Och linje bussen gick inte förrens 11.20, så låg och kollade hela morgonen och grät till A walkt to remember, alltså det är den bästa filmen jag har sett. Men sedan var jag nära att missa den bussen med, men fick springa och hann med den..

Kom till skolan precis innan lunch, och hade bara missat musiken och svenskan. Vi åt och sedan var det skoljoggen och hade mentorssamling efter det. Så det har varit en rätt skön dag faktiskt :) Ja, mycket mer har inte hänt. Vi fick reda på att skolfotot redan var tryckt, så vi fick inte ta om fotot. Och har pluggat resten av dagen eftersom vi har Tyskaglosor, NO:läxa och någon mattesak tills imorgon. Och jag som har blivit så slarvig ha bestämt mig att jag ska skärpa till mig nu, eller försöka i alle fall. :) Träning ikväll och fika och banan efter det ;)

Slänger in en låt som My tipsade mig om, den är riktigt bra ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0