18/9

Har precis kommit hem från matchen som vi spelade idag, och vi förlorade med 2-1 mot Skogaby. Synd i och med att det var våran sista match som F 13-16. Men bra spelat tjejer!
Idag har jag annars inte gjort så mkt, varit i skolan där vi hade No, hemkunskap, svenska, tyska m.m. Inte dirket någon rolig dag. Hoppas att det blir roligare imorgon, skönt i alle fall att vi slutar 14.00 :) Sedan ska jag iväg för att fira min kusin som fyller 12. Och på lördag är det match och sedan ska jag hitta på något med Malin. På söndag är det plugg, plugg, plugg som gäller eftersom vi har No prov på måndag om Ljud.


                                                                                                                                            /anni
Härlig bild från danacup 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0