20/9

Har kommit hem nu från matchen VGLT, och vi vann med 4-3, härligt jobbat tjejer ! Hoppas allt bara blir bra med Lovisa, såg inte riktigt vad som hände men jag har nog aldrig sett någon blöda så mycket näsblod som hon gjorde. Själv är jag inte dirket nöjd med min insats men nästa helg då vi har sista matchen ska jag ge gärnet :) Då möter vi Laholm, fast borta. Sitter här och väntar  för Malin ska komma och jag tror nog att hon dyker upp strax. Vi har nämligen tänkt att kolla Saw 4, ingen av oss har sett den, har hört att den ska vara riktigt äcklig, så det ska bli roligt. Imorgon ska jag plugga på no:n som jag knappt har kollat på, men det blir nog bra :)
låttips: Augustana-Boston
                                                                                                                                                /anni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0