21/9

När man skriver här på bloggen märker man verkligen hur snabbt tiden går. Nu är det 21 september och jag tycker inte det var längesedan sommarlovet var ;D

Igår efter matchen kom Malin hit för att se Saw 4. Så vi laddade upp med fruktsallad och juice (?) ;) Men när vi skulle få igång filmen som vi hade laddat ner fungerade ingenting. Jag var tvungen att ladda ner ett annat program, men det skippade vi och istället lyssnade vi lite på musik och snackade :)

Idag har jag bara hunnit vakna och äta och nu har jag hamnat här och jag borde plugga på No:n, men ska snart börja. Ska nog också städa min garderob. Funderar senare på att gå och kolla på B-laget när dem spelar, tror att dem börjar vid 14.00, fast det är inte roligt att sitta och kolla själv, ska någon mer dit? :)

Ikväll är det förresten Andra Avenyn, äntligen börjar det :)



                                                                                                                                              /anni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0