23/9

Denna dagen har varit hemsk. Visst skolan gick okej. Hade basket på idrotten, sedan var det engelska. Och vi fick våra enskilda foton, och tur att det bara är jag som ska se det :) Efter det var det matte. Då skulle vi ha förra årets nationella prov för att testa på det. Det gick väl helt okej. När jag kom hem var klockan 15.40 och bussen som jag skulle ta in till stan gick 16.04. Så jag stressade hur mycket som helst, eftersom jag var tvungen att äta m.m. När jag hoppar av bussen inne i stan kommer en gubbe med trätofflor precis bakom mig, sedan känns det som om han går efter mig, så jag svänger vänster på ett övergångsställe, och han fortsätter rakt fram. Och när jag går på detta övergångsstället märker jag hur jag sjunker ner lite, tror ni inte att dem precis lagt nytt sånt vitt då? Men men, jag fortsätter och hittar verkligen inget i stan. Sedan har jag visst kollat helt fel bussar så kom inte hem förrens vid 19.00. Nu är jag helt död och ska lägga mig ner och kolla Andra Avenyn :) 

förmodligen världens bästa låt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0