27/9

Vaknade och hade fortfarande ont i min hals. Så jag ringde Håkan (min tränare) och sa att jag inte kunde spela, men kollade istället. Tyvärr så förlorade vi med 5-0, och synd eftersom detta var våran sista match på säsongen. Nu är det inte många träningar kvar förrens det är inomhus :(
 
Efter matchen åkte jag och Lovisa in till stan för att hitta skor. Men ingen av oss hittade några. Så vi gick in på Hello och köpte en varsin macka som vi satte oss och åt. Och då kom en fabror fram och körde nästan över våra fötter med rullatorn och sa att vi inte borde äta sånt eftersom vi kommer bli tjocka då. Och så fortsatte han att berätta saker och så plötsligt avbröt han sig i en mening och sa hejdå.

Sedan hände en läskig grej, jag och Lovisa gick utanför JC och så plötsligt hörde vi en smäll och sedan skrik. Och folk började springa mot stora torg. Vi gick lite närmre och då var det en bil som hade backat på en tjej med en cykel, och hon låg under bilen. Och ambulanser m.m. kom. Riktigt obehagligt. Så efter det var väl inte direkt någon på speciellt shoppinghumör men Lovisa hittade en snygg kofta på H&M, och vi köpte sedan lite secondhand (haha) godis innan vi tog bussen hem ;) Ikväll händer det inte mycket, några gäster skulle kanske hit.

                                                                                                                                   /anni


Kommentarer
Postat av: Agneta

alltså det är skithemskt med tjejen och allt. såg ni det? det finns massa ljus och blommoor och sånt i stan nu.. <3

2008-09-29 @ 20:09:20
Postat av: Anni

Jo, riktigt hemskt är det =/ Nej vi såg inte det. Eller vi hörde när vi var utanför JC och sedan gick vi närmnre och då låg hon förmodligen under bilen. Men vi vände eftersom det var rätt obehagligt <3

2008-09-30 @ 11:02:58
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0