äntligen helg 19/8

Äntligen hemma från skolan och det är äntligen helg :) Idag var det syslöjd först där vi fortsatte med våra tröjor som vi gör. Efter det hade jag och Malin. J våran mattelektion för dem små och det gick väl bra, :) Sedan var det fotboll på idrotten, men hade glömt fotbollsskorna så jag halkade runt i mina inneskor på det hala gräset, men det funkade det med. Och dagen fortsatta med matte och englska. Och nu hamnade jag här och ska strax ut och springa och ikväll ska vi fira min kusin :) Och om jag hinner så ska jag kanske plugga lite på moppegrejerna eftersom jag förmodligen snart ska göra provet. På måndag & tisdag går vi bara till 12.00, vi har hemstudie och utvecklingssamtal.





                                                                                                                                                      /anni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0