10/8- queen of apology

Idag är jag halvt dööööd. Spelade match igår, var det jobbigaste jag varit med om på länge. Tror även det märktes stundtals. Började på topp men gick sedan ner till yttermitt, och där var det inte lätt kan jag säga. Så vaknade idag och kom knappt ur sängen. Träningsvärk! Men var tvungen att stiga upp eftersom jobbet kallade. Städade ensam och det gick bra. Äckligt var det idag däremot. Cyklade sedan hem och kom hem nån halvtimma senare och slängde mig då i soffan.

Hamnade sedan här och har väl tagit lite pauser ibland och halvsovit :P Förstår inte riktigt hur jag ska orka träna ikväll. Men ska försöka piggna till. Måste börja dra mig nu, men ha det fint och förmodligen kommer göteborgsbilderna upp snart :) Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-08-12 @ 14:29:34
URL: http://ma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0