16/8- match

Hejsan på er :)

Har varit lite dåligt med uppdatering de senaste dagarna men har haft lite annat för mig. Igår så jobbade jag hela dagen. Eller i alle fall fram till fyra. Åkte sedan och köpte slingmedel. Så åkte hem och sms:a Malin som kom hit och satte igång. Det dumma med denna färgen var att det inte fanns alls mycket färg i. Och eftersom vi slingade väldigt mycket så räckte det liksom inte... Men det blev bra i alle fall :) Är jätte nöjd. Bilder är nedanför, lite svårt däremot för fick sätta den på självutlösare nu och försöka! Men lite ser man i alle fall :)

Efter slingningen tog vi en runda med hundarna och sedan gick jag hem till Malin och kollade film, såg pojken i randig pyjamas och Sunes sommar! Dessvärre somnade jag under Sunes sommar så vi gick upp och la oss. Vaknade när jag behövde sticka till jobbet så vi käkade frukost och sedan drog jag mig hemåt. Jobbade som sagt och eftersom det var sista gången (eller näst sista blir det) så fick jag en liten present. 2 biobiljetter och en hmm.. slags vas. Jätte snällt! Skyndade mig sedan hem och käkade. Tog sedan moppen till matchen som vi tyvärr förlorade, även fast vi var grymma! =) Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kolla någon film kanske. Har städat mitt rum lite, det behövdes! :)

man ser det inte sådär jätte mycket på bilderna

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fint håret blev :D

2009-08-17 @ 09:51:10
URL: http://essiochsara.blogg.se/
Postat av: Adéle Siljemark - EN FOTOBLOGG

Fotointresserad?

Kolla in mina fotosessioner på min blogg. Se vad du gillar,kommentera ge kritik om vad du tycker och skulle även du vilja bli fotograferad? Bara hör av dig via bloggen till min så ordnar vi det!



Följ gärna med mig på bloggovin - säg till så lägger vi till varandra!



Adele Siljemark

2009-08-17 @ 11:33:41
URL: http://adelesiljemark.blogg.se/
Postat av: Annah

Finfint det blev =)<3

2009-08-17 @ 18:31:00
URL: http://mylifeasannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0