18/8- Skola imorgon

Heej :)

Haha, skulle limma ihop ett armband som hade gått sönder med sån här superlim. Skit starkt! Så höll jag liksom ihop de båda ändarna på armbandet så råkade jag limma ihop mina fingrar. Jag har säkert hållt på i 10-20 minuter med detta. Dem satt verkligen stenhårt ihop.. Men lyckades tillslut genom att mamma filade igenom, hahahhaha. Men men!

Träffade som sagt en av mina 2 mentorer idag. Han verkade bra! Snackade lite om morgondagen och tror det kommer bli helt okej! Trodde att jag skulle vara skitnervös men är faktiskt inte speciellt nervös. Har packat klart snart. Vet inte riktigt vad jag har lagt ner och vad jag inte har lagt ner. Men får väl gå igenom det en sista gång innan jag går och lägger mig. Tar inte bussen imorgon utan mamma kör mig, eftersom hon jobbar på skolan och sedan ska min cykel också dit. Nej, nu måste jag nog packa det sista. Måste sova nu, ska upp tidigt imorgon! Puss

Kommentarer
Postat av: Annah

Haha, ja tack ändå=)

Lycka till själv och ha så roligt på lägret=) <3

2009-08-19 @ 08:46:10
URL: http://mylifeasannah.blogg.se/
Postat av: yoursooofine

hejsan :D

hur är det med dej då?;)

2009-08-21 @ 14:51:26
URL: http://yoursooofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0