22/8- When love takes over

Heeeeej!

Har nu kommit hem från lägret! Eller ja, gjorde det igår. Vi cyklade som sagt dit, tog kanske 3 h har jag för mig. Och det gick fint! :) När vi kom fram fick vi packa upp inne i tälten (som inte hade något golv!!!!). Sedan käkade vi, har jag för mig? Hmm.. Ja, jag kommer faktiskt inte ihåg vad vi gjorde första dagen xd Eller just det, vi blev indelade i grupper och kom på något namn och så till gruppen, gjorde även lite lekar. På kvällen satt vi bara runt elden typ.

Nästa dag väcktes vi vid sju för att käka frukost. Sedan var vi bland annat ute i en skog i ungefär 1 och en halv timme och gjorde olika övningar på vägen. Hade shorts och tygskor (perfekt val när det var vatten typ överallt och grenar som rev en). Vid tolv tiden käkade vi och sedan fortsatte vi med olika övningar eller vad man ska kalla det. Testade även att flugfiska. Sedan kom pápá och hämtade mig och vi körde till matchen. Gick kasst för mig men 2-2 blev det i alle fall! Men det var skönt att få duscha i alle fall, eftersom det inte fanns några "vanliga" duschar på lägret. Han körde mig sedan till lägret igen. Resten av kvällen satt vi vid elden och var ute och gick och sånt, såg b.la 2 stjärnfall ;D. Nästa dag cyklade vi till Sennan och paddlade sedan hem... riktigt segt var det att paddla!
Men verkar i alle fall ha kommit i en bra klass med bra mentorer :) Och lägret blev mycket roligare än var jag trodde!

När jag kom hem gick jag in i duschen, och fixade sedan mig innan jag gick ner till buseen och träffade Malin och Agneta. Träffade även Malin inne i stan och vi 4:a satte oss och käkade på Harry's. Gotttt. Efter det åkte vi hem och var hemma hos Malin ett tag. Jag höll på att somna så gick hem rätt tidigt.

Idag jobbade jag till halv 4 och ska nu käka! Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0