28/8- bad update

Heyy!

Idag har jag varit i skolan. Har bland annat har haft min första fotbollslektion. Kommer nog bli bra! Har också haft naturvetenskap, svenska hmm.. kommer inte ihåg mer. Men svenska läraren verkar i alle fall riktigt bra! Gick in en sväng på Monki som har öppnat i Halmstad idag. Var kryllat med folk och jag med den baouta stora träningsväskan kände mig mest ivägen så tog bussen hem. Var hemma vid fyra tror jag och har inte gjort mycket vettigt sen dess.
 
Busringt från busring.se med Filip. hahahahhaha, riktigt roligt. Lurade min mormor först att hon hade laddat ner filmer/musik så hon var tvungen att betala 70.000. Men hon la på efter någon minut. Så då ringde vi min mormor igen och då svarade hennes väninna. Hahhahaha. Tror vi snackade i typ 7 minuter. Båda gick på det. Riktigt kul xd

Sedan har jag snackat med Malin också som jag inte förstår hur jag ska klara mig utan. Har ingen att berätta allt för och sedan flabba hur länge som helst med. Och vet inte riktigt hur jag ska klara mig i typ 4 månader till. Hon har ju bara varit iväg i 4 dagar! Men är jätte glad att höra att hon hade det bra och att allt hade gått bra! :]<3

Nej, nu ska jag göra nått annat! Hejhej




Kommentarer
Postat av: malin

anni saknar dig! har flyttat till den andra familjen nu som verkar vara helt underbar, och dem har aven internet och snart har dem tradlost sa da kan vi snacka igen! puss <3

2009-09-01 @ 19:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0