30/8- Match

Yapp, match idag. Vilket inte gick sådär jätte bra, vi förlorade med 3-1. Tyckte att vi gjorde en bra första halvlek men tyvärr räckte det inte! För mig kändes det ingen vidare heller. Hoppas på att det ska gå bättre nästa match istället. Var på tisdag hemma, om man ska vara med. Är med U-laget tror jag!

Resten av dagen har jag varit och kollat på Adam när han spelade fotboll. Och mycket mer har jag inte gjort. Pluggat också. Eller gjort klart min engelska redovisning. Alltså jag tror nog helt ärligt talat att jag kommer svimma. Vi ska redovisa om någon sångare själv på engelska inför hela klassen. Fan.. Och jag som hatar att snacka engelska inför så många. Här hemma går det väl bra. Men inte inför så många!! Är riktigt nervös.

Imorgon börjar vi vid halv nio! Nej, nu ska jag äta! puss


Kommentarer
Postat av: Astrid

Tihi, tröjan är lila på den bilden ^^

2009-08-30 @ 21:44:12
URL: http://kortsluten.blogg.se/
Postat av: THE CITY CATS - NOWNA & NATASCHA

Hej vill du vinna Victoria's Secret bodylotion , tandblekning & clarins produkter. Kika in i våran blogg då !



www.citycats.blogg.se



MVH

CITYCATS - N&N

2009-08-31 @ 08:34:25
URL: http://citycats.blogg.se/
Postat av: Anonym

När slutar du imorron? För jag tror för min del passar det nog bäst att fika imorgon(=<3

2009-08-31 @ 12:53:34
Postat av: Anonym

När slutar du imorron? För jag tror för min del passar det nog bäst att fika imorgon(=<3

2009-08-31 @ 12:53:57
Postat av: Annah

När slutar du imorgon? För min del passar det bäst att fika då ;P <3

2009-08-31 @ 12:55:41
URL: http://mylifeasannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0