5/8- Hey

Okej, ska sova strax så blir bara en snabb sammanfattning av dagen.

Jobbade från 08.00-11.45, rätt jobbigt idag men jag överlevde. Sedan åkte jag hem och duschade och sedan cyklade jag och Lovisa och la oss på stranden, riktigt skönt. Låg väl där till fyra tiden innan vi trampade hem igen. Väl hemma käkade jag och duschade igen. Drog sedan till Malin och vi cyklade till träningen.

Däremot tränade jag inte utan kollade bara. Märkte även nu när jag kom hem att jag är jätte röd i fejjan. Tyckte att jag var det innan men nu är jag ännu rödare :P Men får hoppas att det övergår till brun sedan. Nej, nu måste jag sova. Jobb imorgon! På fredag blir det förmodligen Göteborg! Woho! Godnatt på er :)

Kommentarer
Postat av: sweet atti

Natti Natti :)

2009-08-05 @ 23:05:59
URL: http://sweetatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0