6/8- Stranden

TJENA! :)

Jobbade som vanligt imorse. Och fick cykla, segt. Men tur att det inte är speciellt långt så jag ska väl inte klaga. Rensning av rabatterna var det som gällde idag.. När jag äntligen var klar (som kändes som en evighet) trampade jag hem igen. 40 minuter senare (ja, det gick väl inte särskillt snabbt xd) var jag hemma. Hungrig som en varg. Men jag slängde ihop lite baguetter, vattenmelon och kakor i väskan och fortsatte sedan till Lovisa.

Vi fortsatte till stranden där vi la oss och stekte en bra stund. Blev några dopp idag eftersom det var riktigt varmt. Sedan trampade vi hem igen, däremot kunde jag inte hålla Lovisas tempo hem. Hahaha. Däremot var hon nära på att bli överkörd av en buss, hahaha. När jag kom hem duschade jag och käkade, och  mycket mer har inte hänt idag. Ska faktiskt lägga mig snart. Eller om någon timme. Ska nämligen till Göteborg imorgon med Malin, Anna och Andrea =D=D Vi tar tåget vid nio och stannar där hela dagen för bara shopping!

Men nu ska jag snacka lite med Malin innan jag letar reda på mina nycklar. Ha det så bra :)


Kommentarer
Postat av: Annah

Tack för en rolig dag och kväll=) Får göras om snart(Y)<3

2009-08-08 @ 14:01:47
URL: http://mylifeasannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0