9/8- rubrik

Hej :)

I fredags hade jag, Anna, Malin och Andrea bestämt att vi skulle åka till Göteborg. Så vi tog tåget vid nio dit för att shoppa. Däremot hittade jag inte alls mycket, nått armand och någon tröja. Vi käkade också på en jätte god restaurang. Sedan tog vi tåget hem igen som gick lite innan sex. Haha, fick springa för att vi skulle hinna med det. När jag kom hem käkade jag lite och sedan tog jag moppen till Anna där vi var. Eller innan dess intervjuade Hallandsposten Anna, Andrea och Malin, hahahhahhaa. Tack för en jätte roligt dag!

I förrgår (lördags) så var det att gå upp lika tidigt som i fredags. Åkte nämligen samma tåg till Göteborg på morgonen, men denna gången med Filip :) Hade jätte kul och hittade en del mer än vad jag gjorde i fredags. Käkade också på någon kinarestaurang. Fick några kycklingspett och hade ätit exakt sånna några dagar innan, förutom att dem var från maxi? Hmm.. Hahah. Men det var gott och efter 6 timmars shopping var vi helt slut och tog tåget hem.

Igår så var vi som sagt hemma hos några som vi kände :D Var kul att få träffa Linnea igen :)) Blev en del snack, sedan käkade vi och badade även i poolen, mycket roligt :) Var helt slut när jag hem så somnade dirket. Men nu ska jag iväg och kolla när Adam spelar fotboll. Ha det gött :) Förresten, bilder får ni när jag kommer hem ifrån fotbollen, om jag hinner.


Kommentarer
Postat av: Annah

2009-08-09 @ 22:56:52
Postat av: Annah

Oj;P

Nu ljög du anni, tåget gick faktsikt vid sju;P hahax)<3 Tack för en kulkul dag=)

2009-08-09 @ 22:57:44
URL: http://mylifeasannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0