14/12- Ungoldy hour

Heyy!

Måndag idag och hade Naturkunskapsprov, vilket jag inte vet om det gick bra eller dåligt. Men helt okej tror jag i alle fall. Efter skolan åkte jag in till stan och jag och Mariette satte oss på Mc Donalds och tog en glass och hamburgare. Sedan gick vi mot bussen och jag hoppade av utanför gymmet. Cyklade i 15 min och körde lite styrkeövningar innan Malino kom.

Vi gick då in i rummet där vårat pass skulle vara. Passet var extremt jobbigt och jag var verkligen helt slut efteråt. Men skönt att ha det gjort i alle fall.

Mycket mer har jag inte att berätta, matteprov imorgon, orkar inte plugga på den skiten så gör mitt bästa!

Malin Andersson, samma spanska till våren :D:D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: malin

¡Qué divertido! debemos ser mejores en su clase. tierra maravillosa, mi día! mejor beso (google translate, he he he)

2009-12-14 @ 22:43:56
Postat av: Anni

heheheheh, google translate is the shit :D haha. Ja, kommer bli toppen och vi kommer lätt fixa MVG ;) pusss<3

2009-12-14 @ 23:33:36
URL: http://annilsson.blogg.se/
Postat av: annah

Anni, har inte kvar ditt mobilnummer så du får gärna messa mig så jag får det igen :D men iaf om du har lust får du gärna komma och titta på en redovisning jag har i skolan imorgon, skulle va kul om du kan/vill:D Puss<3

2009-12-15 @ 13:36:47
URL: http://annnahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0