15/12- Tell me everything 'cause I want to hear

Hey friends!

Hoppas ni mår bra. Själv har jag jätteont i magen. Får ofta det när jag somnat på dagen, haha. Precis vad jag gjorde när jag kom hem från skolan och hade bestämt mig för att verkligen råplugga historia eftersom jag inte har så mycket tid till det imorgon (har prov på torsdag). Men istället somnade jag och sov riktigt länge.

Lina, jag drömde om dig! Drömde att vi gick och snackade om din syster som du hade, sen såg jag henne och hon var AAASSS FET, hahahahaha.

Ja, i alle fall.. Förutom historiaprovet känns allt riktigt bra just nu. Min bästa vän flyttar hem på lördag som har varit borta alldeles för länge, sedan dagen efter åker jag och kommer bort ifrån detta kalla och trista stället! Galet skönt. På lördag är det Mary's och Kajsas 18-års fest som gäller, kommer bli skoj!


Quiet but I'm sure there is something here
Tell me everything 'cause I want you here


Kommentarer
Postat av: LiinniiZZ

HAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHA, Anni anni.. är du beronde av mig ellööör? ;O HAHAHHAHAAHHAHAHHAHHAHAHA, så du har missat min feta syster i alla dessa år? Illa.. xD <3

2009-12-15 @ 20:54:35
URL: http://liinniizz.blogg.se/
Postat av: LiinniiZZ

Sv: Hahahhahahahah, ja.. men det är ju alltid spännande att ha en liten starlker, hahahhahah <3

2009-12-15 @ 23:44:48
URL: http://liinniizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0