20/12- 2 timmar kvar

Hej!

Blir ett snabbt inlägg. Har idag äntligen fått träffa Malin, så himla skönt det var att träffa henne! Har saknat henne jättemycket. Vi drog in och tränade på TK och sedan tog vi bussen hem och kollade lite kläder. Drog sedan och fixade Mary's hår innan jag gick hem och åt. Efter maten gick jag hem till Malin och även Agneta kom. Fixade oss och så där och sedan tog vi bussen med Lovisa och My in till stan.

Efter ett tag var vi på Mary's och Kajsas fest och det var jättekul! Tog halv 2 bussen hem och nu är jag hemma och packar det sista, åker ju om 1, 5 timme :D haha

Next stop: Florida!

(hemma den 8:de igen om någon haj inte käkat upp mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0