10/2- tips från coachen

Hellu, liten paus i pluggandet då det aldrig verkar gå in i hjärnan. Men jag försöker :) Kom på en rätt bra idé då jag tycker det är jobbigt och bara sitta och läsa och läsa i häftet. Jag läser texten högt och spelar in det på datorn och sedan sitter jag och lyssnar på det. Rätt bra i och med att man lär sig också rätt mycket när man läser det högt.

Annars idag har det inte hänt mycket, käkat och kollade på TV innan. Allt för att undvika att plugga. Satt och kollade på det halv åtta hos mig. Kan faktiskt vara ganska bra ibland. Och fick strunta i Top Model då jag som sagt måste plugga... usch, nej nu får jag väl sätta mig och lyssna vidare. Hare så bra så länga- tjao.

Kommentarer
Postat av: Sandra Tjulin

åååh, kolla så sött! : http://sandratjulins.blogg.se/2009/february/the-notebook-mtv-best-kiss-award.html#comment

2009-02-10 @ 22:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0