11/2- gratis core med anna

Tjena!

Idag har det varit en mycket bra dag hittills :)) I skolan hade jag ju So/Svenska prov, kändes mycket bättre än vad jag trodde att det skulle göra (y). Efter skolan hängde jag med Anna hem och hon lärde mig göra pannkakor, hahaha. Sedan körde hennes syster oss in till Friskis och Svettis.
 
Vi var några minuter sena när vi kom fram och gick då och "anmälde" oss. Och då sa hon att vi inte skulle kunna vara med för det var något med 10 minuter innan eller något sånt. Men tillslut fick vi i alle fall ett kort och gick till salen, utan att betala. Haha, så det slapp vi :) Sedan trodde vi det skulle vara riktigt jobbigt men det var långt ifrån jobbigt. Vi förstod ingenting för det var jätte lugn musik och hon "ledaren" pratade lugnt och man skulle göra allt i sin egen takt, hehe. Nåja, får väl se vad kroppen säger om att det inte var jobbigt imorgon (:

Ikväll har jag masssvis att göra.
- fixa klart lillebrors present till imorgon
- göra klart so:n och svenskan
- göra tyska glosorna
- kolla intervju med torres ♥♥
- kolla match med torres (spanien spelar)

så det är väl bara att sätta igång nu. Buhuu.. Fast intervjun ser jag fram emot riktigt mycket, och matchen såklart, wiihhoo!

Sedan fick jag reda på för en stund sedan att världens coolaste mormor fick göra en akutoperation och opereras nu, hoppas allt går bra! ♥



Nu kallar pluggandet, hörs senare- hej!


Kommentarer
Postat av: Bea

åå va söt bild, är det din mormor? fan va ung isåfall!

2009-02-12 @ 04:00:01
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0