13/2- fredagen den 13:de!

Japp, fredagen den trettonde idag, inte märkt av någon otur än inte :) Men dagen är ju inte över än. Jag hade det bra i skolan och hade nationellaprov i Engelska muntligt. Är väl inte jätte nöjd men men, skönt att ha det över i alle fall.

Annars i skolan hände det inte mycket nej. Kom hem, käkade och hamnade som vanligt här. Mamma undrade om jag skulle med in till stan men jag orkade verkligen inte, är så himla trött... Men skönt med lov nu i alle fall, behövdes kan jag säga! Nej, nu vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på.. Får se. Hejdå !

Kommentarer
Postat av: Lina

sv: Jag vet, helt sjukt! Stackars kille alltså.. <3

2009-02-13 @ 21:43:57
URL: http://liinniizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0