15/2- hur lyckas jag

Hej, blev som sagt ingen direkt uppdatering igår men hade fullt upp och en mycket mysig dag! :)

Tog hundarna på en låång runda innan i skogen. Sedan när jag hade gått en bra bit kom jag på att vi skulle såka till träningen om typ 20 minuter. Då fick jag lite bråttom och tog en jätte bra genväg, höhö. Visade sig inte vara så bra och ramlade 3 gånger, haha. Ibland förstår jag inte hur jag lyckas. Men men, kom hem i tid i alle fall och vi ska dra om typ 3 minuter. :)) Har träning idag (pump tror jag) på en gym som jag inte kommer på namnet på, jo juste Studio Effect i söndrum. Men nu får jag gå ner och leta fram skorna och så.

Hejsvejs- hör av mig senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0