16/2- Vilken uuunnderbar dag!

Detta har varit den bästa dagen på länge! Var i Göteborg med Malin, och vi har haft det riktigt mysigt :)

Tog tåget dit vid 08.02 och var framme nån timme och lite mer senare. Sedan skulle vi ta ut tågbiljetter till hemresan i Göteborg  och säga vårat beställningsnummer eller vare heter till nån man som stog i kassan eller vad man kallar det. Haha, bådas började på cp. Sedan tog vi en macka för att mätta magarna och sedan letade vi upp biografen för att se när den öppnade. Sedan började shoppingen! =) wihoo. Båda kände oss verkligen på shoppinghumör och Malin hittade riktigt snygga kläder inne på Monki.

Dock hittade jag inget och vi fortsatte gå runt i affärerna och hämtade sedan ut biobiljetterna till I Taket Lyser Stjärnorna. Lite senare gick vi in och käkade buffé någonstanns och det smakade priiima! haha, var har ni gömt under tallriken?  Efter maten var vi mätta och glada och begav oss till bion. Alltså den filmen säger jag bara. Mina tårar kunde inte sluta rinna, haha. Jag bara grät och grät och det satt ett gäng tjejer jämte som skrattade för fullt åt mig. Alltså den filmen var så sorglig. Åh, verkligen värd att se! Ska köpa den när den kommer ut, ett måste! Jag brukar inte gråta till filmer faktiskt, endast till A walk to remember också, men denna. Nej, nu ska jag fortsätta berätta om vår vistelse i Göteborg.
 
Efter bion blev det en fika på ett jätte mysigt ställe och sedan ännu mer shopping och jag hittade äntligen ett par jeans. Och sedan gick vi in på Gina där jag även hittade en tröja. Malin hittade också finfina saker (: Efter detta begav vi oss  nöjda till tåget som tog oss hem igen. Otroligt lyckad dag, tack malin :)<3

(tryck på dem så blirom större ;)
     

and detta blev dagens inköp =)
 

Nej, nu kallar sängen, och en låååång och härlig sovmorgon imorgon, låter mer än bra, godnatt.<3

Kommentarer
Postat av: malin

tack själv <3

2009-02-17 @ 11:37:26
Postat av: Lina

vliken mysig dag, och va snygga saker du hittade :) Jag och Cocco ska se den bion i Helsingborg imon ;) Men fan Anni.. nu gjorde du mig sugen på KLADDKAKA! <3

2009-02-17 @ 11:48:17
URL: http://liinniizz.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Snygga jeans!

2009-02-18 @ 09:30:27
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0