17/2- godmorgon

Vaknade i hyffsad tid idag :) Sedan har jag bara suttit och kollat på Animal Planet. Haha. Idag har jag inget bestämt, eller har lovat Adam att hitta på något. Tror kanske vi åker in till stan och ser på bio eller något sånt. Får se vad det blir!

Däremot känner jag mig inte riktigt frisk, seriöst, jag förstår inte vad det är med mig. Så fort jag blir frisk blir jag dåligare igen. Känns som om det är det enda jag skriver om, haha, men vad fasen ska jag göra... Nåja, får väl igonera halsen och hitta på något med lillebror :) Nu ska jag ta lite frukost, -hörs senare tror jag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hallå! Vad ska ni se för film om ni går på bio?



Ett tips: för att inte slösa pengar på smink, få presentkort på det istället!

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=186537

Du behöver bara gå inte på lite sidor för att få presentkorten...

2009-02-17 @ 13:14:55
URL: http://lemons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0